(iOS) Hotel Tycoon Empire - Idle Manager Simulator Games fuskkod oändliga tokens
Mar 6, 2022 2:13:44 GMT 1
Post by ranfusunsoro on Mar 6, 2022 2:13:44 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hotel Tycoon Empire - Idle Manager Simulator Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hotel Tycoon Empire - Idle Manager Simulator Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod oändliga tokens ▞▞▞
▞▞▞ Hotel Tycoon Empire - Idle Manager Simulator Games 2022 version ▞▞▞
Bubble Shooter Balls - Popping Arcade ucg
Jag gillar lediga tycoon-spel men jag gillar inte att klicka på spel, det är trevligt att inte vara nöjd
Mycket skräp
Så bra
Hatar det
Matchen började bra. Men sen vet jag inte vad som hände. Spelet verkar ha gått sönder. Varje avsnitt säger att du ska låsa upp fler anställda eller expansioner, få de tidigare anställda eller expansionerna till nivå 3. Mina expansioner maxades till 3 och mina anställda var nivå 15. Ingenting. Uppdraget #3 tror jag sa att det skulle få lite utrymme till nivå 3, men jag hade inget rum med det namnet... Mycket besviken och tog precis bort spelet.
Trevlig
Det finns mycket bättre spel av stilen där ute. Skulle ha gett 3 stjärnor, men även efter att ha gett den ett betyg fortsatte den att be mig lämna ett betyg.
Så slöseri med tid att det bara existerar själv. Rekommenderas inte
Hotel Tycoon Empire - Idle Manager Simulator Games شبیهسازی jzq
Detta är ett värsta spel. Mitt favoritspel är Hotel empire by codigames.
Startar inte ens för mig
Bra spel
Trevligt 👌👌
Det här spelet är roligt om vi kan använda en Autoklicker mer lättanvänd Autoklicker du borde göra spelet utan Autoklickare när du har Autoklickare kan du få så mycket pengar att du borde ta bort Autoklickare
Nä väldigt långsamt
Än så länge är spelet roligt och jag gillar det. Men det är ett klickerspel och det är verkligen inte mycket att göra och det kan bli tråkigt men det dödar dock tiden
Ett för högt pris för att expandera efter en liten stunds spelande.
Älskar håll tapp-idén!!!
Den perfekta
Man, varför känns det som ett flashspel. Användargränssnittet är dåligt designat som ett billigt 90-talsspel. Även popcap-spel har bättre finish än detta spel. Jag vet att det är gratis, men man. Hur du ska hålla din spelare engagerad med ett klumpat gränssnitt för ett Tap-spel.
Tråkig! 🙄😕 Verksamheten är stängd..
Det är mycket roligt
Hotel Tycoon Empire - Idle Manager Simulator Games Simuliaciniai jdd
Hemskt spel. Jag tjänar en miljon per sekund... Varför skulle jag betala $7 i RIKTIGA pengar för 6 miljoner i guld. De goda recensionerna måste komma från anställda. Om du betalar för inga annonser... Varför måste jag fortfarande titta på videor för att hoppa över uppdrag. Grafiken är hemsk. Karaktärerna gör arga miner när de arbetar. Tempot i spelet är avstängt. Du stirrar huvudsakligen bara på skärmen. Det finns INGET att göra annat än inaktiv om du inte bara känner för att knacka på din telefon oupphörligt eller hålla ner den i en timme. Nej nej nej
Grymt spel!
Det är okej
Inte ledig. Inte tycoon. Inte ledning. Bara en tanklös klicker.
Jag gillar det väldigt mycket men om de inte gjorde de som anställdes arga skulle jag vilja ha det mer som mycket mer😀😀😊😊
Gillar det verkligen, det enda jag inte gillar är att när du slutar klicka kommer alla att sluta. Det är lite frustrerande, snälla fixa detta
Så illa
Toppenspel
Bra app
Jag har en gb tillgänglig men den kan alltid inte svara
De rör sig inte som den vanliga personalen gör, behöver en uppdatering
för barnsligt spel