Post by ranfusunsoro on Mar 6, 2022 2:04:33 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Flip Runner ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Flip Runner IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder mange mønter ▞▞▞
▞▞▞ Flip Runner 2022 version ▞▞▞
Mega fedt spil
Sjov og elsker grafikken, men nogle af niveauerne er for meget at prøve at fuldføre, og det hjælper ikke, at for at låse op for endeløs tilstand, SKAL du fuldføre dem alle
Fedt spil, men der er mange annoncer. Bogstaveligt talt hver 5 spil
Alt andet er fantastisk. Jeg er ikke generet af annoncerne for meget - men de er lidt irriterende. Men min store bekymring er, da jeg fik dette spil - da jeg rodede ud i den første tutorial, men jeg ved, hvordan man spiller. Det gør tutorialen alligevel. Det er det, der forstyrrer mig.
denne app stinker måske, hvis fyren ikke bare kluddede efter vendingen og faktisk kunne kontrollere sig selv, den eneste måde at kontrollere ham på er med tuck, og selv det er for langsomt
faq dum er en fornærmelse mod parkour urealistiske annoncer er konstant træning er dumt, fordi at løbe og derefter vende tilbage uden at bevæge sig ordentligt slettet den første dag, det er forfærdeligt
elsker det, men annoncerne er i vejen, ville ønske der var en måde at købe for at slippe af med dem.
Det fedt
det er dejligt, men det er så svært på første niveau, men jeg ved ikke, hvad der sker
Flip Runner Sport mltu
Flip Runner Spordimängud hbv
Jeg spillede dette, da jeg kom ud, og da jeg gjorde det, var jeg fantastisk, men nu hvor der er tilføjet, ødelægger det spilstemningen.
alt for mange annoncer! afinstalleret
Spillet er dejligt, jeg elsker det så meget, tak for at producere dette fantastiske til os
Scary Stranger 3D Simulation ouno
Dette spil stinker. Du kan ikke engang springe et niveau over gratis, og der er som 70 annoncer, du burde ikke skulle lide 5 dollars bare for at blokere annoncerne, du er bare grådig efter penge
der er for mange annoncer på dette spil, det er utroligt
For kort
det er ok
Det er et fantastisk spil i sig selv, jeg synes, det har fantastiske detaljer og det er meget distraherende at spille.
Flip Runner กีฬา bas
Spillet er perfekt, kan have en masse annoncer, men kan nyde det uden annoncer offline 👌
Spillet er fantastisk ... Men til tider støvler og bremser til at vende især en stor højde
Flip Runner Αθλήματα ghe
Dette spil er forfærdeligt. Jeg syntes, dette spil var sjovt, men hvert tredje sekund er der en annonce. Hvis der var en halv stjerne, ville jeg give dette det
jeg elsker dette spil, men tilføjelserne, jeg kan ikke lide det, jeg det giver os en pause og kom ned, men jeg kan ikke lide tilføjelserne
Forsøgte at komme ind i det, men efter et par sekunder lange forsøg med Flip Running, blev jeg præsenteret for 30'er lange annoncer. Udviklere skyder sig selv i foden. Jeg nåede ikke engang til et punkt, hvor jeg ønskede at se en annonce for at blive ved med at spille. Afinstalleret.
elsker spillet, det er meget fedt, men jeg har problemer med at få en dobbelt tilbage på dette ene niveau, fordi jeg ramte det, men min karakter falder tilbage, men alt andet er en 10\10 for mig
Dette spil er så godt. Jeg elsker det, men tilføj venligst flere niveauer, tak!
Vanedannende spil, for mange annoncer
den er rigtig fin
Virkelig godt spil, men du har brug for flere niveauer
Det har for mange annoncer, så irriterende
Jeg hader dette spil, og hvorfor gør du spil så svære, det er derfor, jeg altid stopper disse spil fra de annoncer, jeg ser, fordi de får raseri til at stoppe
Det er ret godt, men de gad ikke gøre det realistisk
Det er så hårdt
Jeg nyder det virkelig, og det er virkelig sjovt at spille det. Du ved at slå min stakkels spiller ihjel igen og igen 😂
nåede et rigtig langt niveau og hver gang jeg klarede det . niveau sagde, at jeg døde. du burde rette den fejl
Smuk. Jeg tror, jeg er en delfin, når jeg spiller. Nogle gange vandrer mit sind lidt. Dette spil har hjulpet mig betydeligt med mine reflekser. Hvis det ikke var for Flip Runner, ville jeg have psykiske problemer. Jeg tror nogle gange, at pandekager ikke rigtig er lavet af dej fra mel. Hvad hvis de faktisk ikke var det? Det er det, jeg plejer at undre mig over, før jeg spillede dette spil. Nu føler jeg mig bemyndiget til at bruge badeværelset igen for en gangs skyld. Tak Flip Runner du reddede mit liv.
Dette spil er fantastisk, men dette spil skal rette fejlene, for når du først. Start det det haltede. Dog 5 stjerner
det stinker, fordi det bliver ved med at fejle og for mange annoncer, og det bliver også ved med at buffere sin dumhed
sjovt spil, men MAYYYYYY for mange annoncer. få mig til ikke engang at ville spille mere.
Min mening om dette spil er, at jeg ikke rigtig kan forklare det, men når du ikke består et niveau, bliver du meget frustreret, og det er som om, jeg vil slette det, men jeg kan lide spillet. Jeg føler, at der hacker spillet på nogle af niveauerne, det vil gøre dig virkelig frustreret, men min overordnede pris er to, og jeg vil foreslå, at du ikke får spillet, men hvis du kan lide at blive frustreret, så tag spillet.
Jeg kunne ikke lide det, men jeg kunne se, hvordan folk ville nyde dette spil.
ok spil lidt laggy
Jeg elsker funktionerne i spillet. og dets færdigheder, jeg har ingen klager, alligevel tak til skaberen af denne apk
Masser af annoncer, som du skal vente 30 sekunder på mellem hvert niveau
Meget sjovt og vanedannende. Ragdoll-fysikken giver nogle meget sjove fiaskoer.