Post by ranfusunsoro on Mar 6, 2022 1:34:22 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fruit Ninja Classic ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fruit Ninja Classic IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod fler kristaller ▞▞▞
▞▞▞ Fruit Ninja Classic 2022 version ▞▞▞
Återbetalar mitt belopp
Idle Stickman Heroes: Monster Age Akčné hwp
Det är ett bra spel men det har ett stort problem... Jag har Razer Phone och spelet stöder inte en 120hz-skärm. Om jag försöker spela på 120hz körs spelet med dubbel hastighet och är nästan omöjligt. Jag kan ställa in min telefon på 60hz men det är ganska obekvämt att behöva göra det för bara ett spel. Vänligen fixa det här problemet så ändrar jag min recension till 5 stjärnor.
Klassiskt, jag älskar tanken på att skära frukter i luften. Förhoppningsvis kommer nya uppdateringar snart att förändra hela spelet till en ny Fruit Ninja-upplevelse.
var den allra första versionen av den klassiska appen, och den allra första appen jag någonsin betalat för... Hall of Famer här!
Det är ett bra spel, men det drar för mycket ström. Vänligen fixa det så ger jag 5 stjärnor. Sony Z3
Jag vill se vilka prestationer jag har! Och det finns några uppdrag som inte klarnar ut oavsett om jag gör vad de ber om. Men jag älskar spelet väldigt beroendeframkallande
Mycket bra och roligt! Men måste uppdatera för att komma närmare Iphone versionen, som är mycket bättre i dagsläget.
Dess fruktninja, vad mer finns det att säga. Det enda jag kan komma på är att det fortfarande finns tillägg i den betalda versionen. Vad är det med det?
Fake och gay
det är bättre än frukt ninja kaka men det är inte som iphone
Fruit Ninja® Arkády zdl
Ett av de bästa spelen någonsin MEN vi betalade redan HELA spelet, varför skulle vi betala mer. Sluta vara så girig
Uppdatera som iOS-version
Askul spel! Lungt värt 7kr. Funkar bh på x10 mini pro. Edit: funkar ännu bättre på 2.1
En mer detaljerad förklaring av behörigheterna tack..
Fruit Ninja® Παιχνίδια arcade aizp
Sjuk på den fria, de tog bort dina blad om du hade några.
Bra tidsfördiv spel
Även om detta är den betalda versionen har den fortfarande mikrotransaktioner och menyn suger helt enkelt. Istället för att tjäna bladen och bakgrunderna genom att slutföra utmaningar som iOS-versionen jag spelade för några år sedan, har den här versionen dig tjäna poäng genom utmaningar för att "köpa" bladen och bakgrunderna. Kan du inte slutföra en utmaning? Då är det bara att KÖP poängen istället trots att du redan betalat för appen....
Fruit Ninja Classic Arkada omuh
Du kan inte återbetala
Instabil på snabba enheter frukter kommer så snabbt att jag inte kan skära dem
Batterisparläge på min telefon Fixade problemet med spelhastighet Jag vet inte om det kommer att fungera för dig men jag upptäckte att spelhastigheten återgick till det normala genom att klicka på inställningen för batteribesparing på min telefon. Så om din är snabbare, föreslår jag att du försöker det. Jag hoppas det fungerar. Ger 4 stjärnor på grund av alla fel och för att jag var tvungen att börja om 3x nu. Och minispelen var bra. Varför blev ni av med dem?Ta tillbaka minispelen så ger jag 5 stjärnor.
Har många objekt kan uppdatera
Fuc
Bästa spelet någonsin!
ความจำเยอะเกินไปเเก้ไขด้วย
Det släpar alltid och kraschar hela tiden, jag kan inte ens återbetala det när jag vill. Det låter mig bara inte!!
Otroligt roligt men när Fan kommer arcade mode, väntar ivrigt!!!
Kommer ni att fixa inloggningsproblemet snart?
sista bladet låser sig inte vid 100. bry dig inte.
Jag köpte det här spelet först och jag kan inte komma in och detsamma som gratisspel
Det är okej
Menyn är förvirrande och skräp och jag kan inte byta mina blad!!
Älskar det här spelet.
Fruit Ninja Classic Arcade kpfa
Fruit Ninja Classic ஆர்கேட் but
Det här suger!! Det kommer inte att ge mig några dagliga utmaningar på den betalda versionen men kommer på den gratis versionen på min Samsung Galaxy S5
Över kvaliteten på spelet. Kunde inte säga det bättre.
Den äger fett rekommendera värdet här spelet till alla <3...använd eld s
Me parece una verguenza que la versión gratuíta esté actualizada a la 1.6.2.10 y la version de pago no. Pagué la aplicación y quiero que se actualize de forma inmediata. Es que con incompetencias como esta dan ganas de no comprar nada nunca más.